miercuri, 3 decembrie 2008

Inceput de drum...sau de blog

Ajung intr-o zi la serviciu si dupa ce sesizez ca nu e nimeni in fata institutiei la cafeaua si tigara, regulamentare la acea ora, intru in birou (cu teama vadita in suflet) si ii vad pe toti asezati cuminti in fata cate unui calculator dand e zor cu degetul de rotitza mouse-ului si gandind intens, Dumnezeu stie la ce! Buna dimineatza, zic! Neatza, mi se raspunde din cate un colt de gura. S-a intamplat ceva? Ma interesez eu plina de elan muncitoresc, mai ales ca vazusem mai devreme ca murisera niste mineri la Petrila. Daaa! imi zice colegul de langa mine. Andrei a postat pe blog un articol despre alegerile din SUA. Foarte tare baiatu' asta! Ne-a trimis acum atentionare pe blogurile noastre... Ahaaaa, zic, incercand sa par foarte desteapta, evident nestiind foarte bine nici procesul electoral din SUA, nici cum poti trimite atentionari pe bloguri si mai ales... who the fuck is Andrei asta pe care-l citeste toata lumea?Am aflat de atunci si cum sta treaba cu electorii din SUA, cum poti sa-ti faci un blog si cine este Andrei ( si subscriu colegului: Foarte tare baiatu' asta!)... Mai am niste probleme cu atentionarile trimise pe bloguri... Dar ma fac eu mare si invat... Si asta pentru ca, indiferent ce prostii scrii...Daca nu ai blog...nu existi?! Doamne, ma intreb cum am trait pana acum?!!!!

Niciun comentariu: